Mittwoch, 13. April 2011

C&A: Verliebt in Schuhe

Hi meine Lieben!
Ich war gerade kurz davor, Schuhe bei C&A online zu bestellen.


Die dunkelblauen schmachte ich schon länger an, aber sie sind so hoch und bei meinen schmalen Füßchen werden sie mir wohl auch gar nicht passen.
via


via
Das graue Modell scheint recht neu zu sein. Die sind auch wunderschön *-* Aber auch hoch.

Ach Mensch, ich wünschte, mein Verstand würde die Oberhand gewinnen, sodass ich sie einfach nicht bestelle. Die Versandkosten halten mich zum Glück momentan noch von einer Bestellung ab XD

Mal sehen, vielleicht probiere ich sie das nächste Mal im Laden an. Vorausgesetzt, die Modelle befinden sich dort. Bei C&A habe ich in der Hinsicht leider schon öfters Pech gehabt.

Erwähnenswert ist vielleicht noch, dass beide aus Synthetik bestehen ;)


Wie findet ihr die Schuhe? Habt ihr momentan auch ein Lieblings- oder Wunschpaar? Über Inspiration freue ich mich immer ;D Alles Liebe! Eure Miri

Kommentare:

neben-saechlich hat gesagt…

Kann mir beide Schuhe voll gut an dir vorstellen aber die sind echt krass hoch:/

Saskia hat gesagt…

Beide sehr schön. Ich kenne das auch von mir. Ich sehe Schuhe und denke "ach auf Absatz kann man laufen üben" und dann ziehe ich sie 1x an und merke "Mist, die tuen höllisch weh" sodass ich sie meistens nur max. 1 Stunde tragen kann und dann landen sie im Schrank und fristen dort ihr Dasein. :-(
Und um Schuhe nur zum Angucken zu kaufen fehlt mir das nötige Kleingeld. Ich musste es einsehen, mehr als 5cm Absatz gehen bei mir nicht und somit werden solche Prachtstücke nicht mehr gekauft. Auch wenns schwer fällt :-(

Meinstern hat gesagt…

Die Sandaletten auf den ersten Foto sehen wirklich super schön aus.

moeri hat gesagt…

@Isa.: Danke =) Bei den ersten denke ich aber schon an ne Achterbahn, wenn ich mir die Sohle anschaue XD Die grauen könnten eigentlich gehen, die sind ca. so hoch wie meine Tanzschuhe. Ich will die einfach anprobieren, aber wenn ich dann keine nehme, habe ich für nichts 6 Euro bezahlt und das is ja auch iwie doof.

@Saskia: Du hast wahrscheinlich Recht. Es ist schlimm :( Ich kann ja drauf laufen, aber weh tut es einfach nach ner Zeit, also zum Beispiel nach 1 1/2 Stunden Tanzkurs :( Dann bin ich auch froh, wenn ich sie wieder ausziehen kann. Ich hege gerade Pläne, ein Paar Ballerinas einzupacken, wenn ich sie draußen anziehe XD Aber das ist auch irgendwie ne halbe Sache und n bissl albern :(

@Meinstern: Ja, warum sehen die auch nur so toll aus, das ist echt fies. Bei den obersten wüsste ich aber auch gar nicht so recht, wann ich sie anziehen sollte. Aber zu den unteren hätte ich ein passendes Kleid. Ich lasse einfach das Schicksal entscheiden: Wenn sie in meinem C&A vorrätig sind, probiere ich sie dort an und nehme sie, wenn sie passen, und wenn nicht, dann eben nicht XD

Alles Liebe! Eure Miri

bunt♥leben hat gesagt…

Die dunkle-blauen gefallen mir sehr gut :)
Du hast in letzter Zeit so viele Kommentare geschrieben. Ich beantworte sie jetzt nach & nach in diesem Kommentar ab :)

Ja die Bio-Erdbeeren sind wirklich extrem matschig, leider leider! Aber bei Erdbeeren schaltet sich mein Gehirn aus & ich will sie einfach kaufen & essen :D

Ob das Tuch vegan ist, kann ich nicht sagen. Polyester ist für mich nicht sonderlich vegan, oder?!

Ja so weit wie nach Amerika bin ich auch noch nicht gekommen. Ich habe jetzt schon panische angst vor dem langen Flug!

Liebe Grüße :*

Schneeflocke49 hat gesagt…

Hallo,
mir gefallen die grauen mehr, als die blauen, wobei ich glaub, dass die nicht mein Stil wären...
Aber die Schuhe sind beide (eigentlich ja alle vier^^) echt wunderschön...zumindest zum Angucken. Zum Tragen finde ich sie eher ungeeignet. Die Absätze sind wirklich sehr hoch :-/
Ich finde das immer total schade, wenn ich Schuhe sehe, die traumhaft schön sind und dann sind sie viel zu hoch. Bescheuerte Mode. :-S
Und die flacheren Sandalen sind dann oft hässlich...

Ich hab jetzt nach ewigem Suchen ein Paar Schuhe, das mir sehr gefällt und nicht zu hohe Absätze hat, gefunden. Das ist bei Deichmann erhältlich und von Ariane. Von der Marke gibt es generell einige schöne Sandalen. (Vllt kauf ich mir noch ein Paar)
Die, die ich hab, sehen fast so aus wie diese hier: http://www.kleiderkreisel.de/kleidung/damenmode/schuhe/sandalen/786557-schoene-sandaletten-fuer-den-sommer - nur ein bisschen schöner ;-) Auch wenn die wahrscheinlich nicht ganz dein Geschmack wären. Beim mehr oder weniger erfolgreichen Suchen nach einem passenden Bild hab ich mich in diese hier ''verliebt'': http://server3.kleiderkreisel.de/images/item_photos/00115/46184/DSC01040.JPG?1300466157
Liebe Grüße, Schneeflocke

Schneeflocke49 hat gesagt…

Oh, okay jetzt hab ich sie doch gefunden: http://www.deichmann.com/DE/de/shop/marken/Ariane/00000000972341/Sandalette.prod?r=5&c=3&filter_brand=ariane&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_category=6&filter_cat=marken/ariane (Kann man hier irgendwie einen Link erstellen?)
Ich frag mich grad, ob es die anderen überhaupt noch gibt und ob die vegan sind; die, die ich hab sind auf jeden Fall aus Kunstleder.
Liebe Grüße
Schneeflocke, http://saftundsirup.wordpress.com/

Tintenweise hat gesagt…

Die mit den Blümchen sind wunder, wunderschön! (Aber leider viiiiiel zu hoch. Könnte ich niemals drauf laufen -_-)

Julia hat gesagt…

Das 2. Paar ist wirklich schön:)
Und zu den Shorts sage ich nur:KAUFEN! Du weißt ja wo du sie findest ;)

Liebe Grüße
Julia

moeri hat gesagt…

@buntleben: Dochdoch, Polyester ist vegan ;) Nicht vegan wäre Seide (wegen Seidenraupen), Perlen, Leder, Fell ;) Die anderen Stoffe sind vegan, also gar nicht soooo kompliziert. Muss einfach tierfrei sein ;D So ein langer Flug ist bestimmt heftig, da kann ich dich verstehen, aber wenn man einmal losgeflogen ist, geht es sicher ;) Ich bin vorm Start meist etwas nervös und in der Luft ist alles gut ;)

@Schneeflocke: Ah, wie cool, die türkisen darf ich mein Eigen nennen ;) Die habe ich glaube ich schon vor 2 Jahre im Sale gekauft. Die sind super bequem und vegan ;) Der Absatz ist in Holzoptik und ca. 5 cm hoch, aber recht dünn (ca. ein 2 Cent Stück glaub ich). Falls du sie irgendwo noch bekommen kannst, hol sie dir =D Deine schwarzen finde ich auch hübsch, aber ich glaube, ich bin einfach nicht so der Fan von Metall an Schuhen, warum auch immer XD

@Tintenweise: Drauf laufen ginge wahrscheinlich, aber nach ner Stunde Stehen oder Laufen wird es sicher schon ordentlich weh tun :( Mal sehen, wahrscheinlich komme ich morgen mal zu C&A, dann suche ich sie mal =D

@Julia: Ich hatte gestern direkt auf der Homepage gesucht, aber sie nicht gefunden! Hast du den Link? Wäre dir total dankbar <3

Alles Liebe! Eure Miri

Saskia hat gesagt…

@Buntleben: Also ich bin mal 11 Stunde nach NYC geflogen und nach der 3. Stunde in der Luft ist es wie "Busfahren". Meistens gibt es schöne Filme oder auch so Minispiele über einen kleinen TV, der an jedem Platz ist. Auf dem Hinflug ist der Jetlag auch nicht so schlimm, weil man ja quasi ins "Helle" fliegt.

Schneeflocke49 hat gesagt…

Hallo,
ich hätte auch vermutet, dass die nict aus Leder sind, nur auf der einen Seite, wo die jmd. weiterverkauft hat, stand, dass sie es wären. Naja viele Leute denken vermutlich Schuhe (jetzt mal ausgenommen welche aus Stoff) wären immer aus Leder^^
Joa ist ja Geschmackssache^^
Liebe Grüße

CheshireKitten hat gesagt…

Oh hab gerade gesehn das die Versandkosten momentan KOSTENLOS sind Süße....also schnell zur Ansicht bestellen!!!
;-)
LG

Julia hat gesagt…

Den Link für die Schuhe?
LG
Julia

moeri hat gesagt…

@CheshireKitten: Wahhh, vielen Dank für die Info! Ich hab sie jetzt beide bestellt <3 Das kam ja wie gerufen =)

@Julia: Nee, den für die Hose, habe sie aber nun doch gefunden. Weiß auch nicht, aber ich hatte sie auf hm.com erst nicht erkannt :( Falls du die Links zu den Schuhen möchtest, musst du einfach bei den Bildern auf das "via" klicken =)

Alles Liebe! Miri

Anonym hat gesagt…

I all the time used to study piece of writing in news papers but
now as I am a user of net so from now I am using net for content, thanks to web.
Take a look at my web-site - affiliate

Anonym hat gesagt…

I every time spent my half an hour to read this webpage's content everyday along with a mug of coffee.

Feel free to visit my weblog - VerträGe Trotz Schufa
Here is my web blog ...

Anonym hat gesagt…

Do you mind if I quote a couple of your articles as long as
I provide credit and sources back to your blog? My blog
site is in the exact same area of interest as yours and my visitors
would really benefit from a lot of the information you provide here.

Please let me know if this alright with you. Many thanks!
Also visit my weblog :: kredite ohne schufa bonität

Anonym hat gesagt…

I have read so many articles on the topic
of the blogger lovers but this article is in fact a pleasant post, keep it up.
Look into my blog : sale marken

Anonym hat gesagt…

What's up, just wanted to mention, I enjoyed this article. It was helpful. Keep on posting!
Feel free to surf my web site galapagos islands vacation packages

Anonym hat gesagt…

Good article. I'm facing many of these issues as well..

Visit my website ... Products to Make Money
Also visit my webpage ::

Anonym hat gesagt…

Unquestionably believe that which you stated. Your favorite
justification appeared to be on the internet the easiest thing to be
aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they just don't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks
Feel free to visit my web-site ; working online from home

Anonym hat gesagt…

Your style is so unique in comparison to other people I have read stuff from.

I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this page.
Here is my weblog ... ratenzahlung trotz negativer schufa

Anonym hat gesagt…

Hey there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.
Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about
making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions? Many thanks
My page :: krankenkassen selbständige

Anonym hat gesagt…

Good day! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm
undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.
Also visit my website ... paradise island vacation rentals

Anonym hat gesagt…

I’m not that much of a online reader to be honest
but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. Cheers
Here is my blog post : lowest student loan consolidation

Anonym hat gesagt…

It's really very difficult in this active life to listen news on Television, thus I simply use internet for that purpose, and obtain the newest news.
Also visit my webpage - Private studentenversicherung

Anonym hat gesagt…

Thank you for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I am waiting for
your further post thanks once again.

Check out my blog - http://www.forum.traderteam.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=1681
Have a look at my web-site ; related internet page

Anonym hat gesagt…

I all the time used to study paragraph in news papers but now as I am a user of net thus from now I
am using net for articles, thanks to web.

Take a look at my blog post; entrepreneur startup ideas

Anonym hat gesagt…

This is a topic which is near to my heart.
.. Best wishes! Where are your contact details though?

My web site: Read �

Anonym hat gesagt…

Thanks very interesting blog!

Feel free to surf to my web blog - gesetzliche krankenkassen vergleich

Anonym hat gesagt…

I am extremely impressed with your writing skills and
also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify
it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one these days.

My webpage - stiftung warentest private krankenversicherung vergleich

Anonym hat gesagt…

I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy
on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come
here and visit more often. Did you hire out a developer
to create your theme? Excellent work!

Feel free to surf to my website :: private krankenkasse vergleich online
Also see my website :: starting business from home

Anonym hat gesagt…

hey there and thank you for your info – I've certainly picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical points using this site, as I experienced to reload the web site a lot of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your
placement in google and could damage your quality score if ads
and marketing with Adwords. Well I'm adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective interesting content. Ensure that you update this again very soon.

Here is my web page :: User:Katrin31D - Australian and New Zealand Minerals

Anonym hat gesagt…

Pretty nice post. I simply stumbled upon your blog and wanted to mention that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
In any case I'll be subscribing on your feed and I hope you write again soon!

Take a look at my webpage; main Page

Anonym hat gesagt…

I realize that there is not a ton of variety in this list, since Rogue and i - Net - Hack are
essentially the same and Sorcerer #1 and #2
are more overtly the same. WIFI:Als Verbindungsmoglichkeiten ins Internet stehen Ihnen WIFI wireless lan zu Verfugung.

The player guides Phen through 10 levels of dungeon gameplay, finding a whole host of weapons and other items as well.


Feel free to visit my blog post ... gratis spiele
Also see my webpage > internet radio

Anonym hat gesagt…

Definitelу considеr thаt that уou stated.
Youг favouгite јustifiсаtiοn sееmed
tο be аt the web thе еaѕіеst factor tο hаve in minԁ of.

I saу to уоu, I certaіnly get irked at thе
same time as other folκs think about concerns that they ρlainly dο not realіze аbout.
Yοu mаnageԁ to hit thе nail upon the tοp аnd alsо outlinеd out the whole thing without
having ѕide еffeсt , folks can take a ѕignal.
Wіll lіkely be bаck to get more.
Тhanks

Also viѕit my homeраge - videos von youtube downloaden

Anonym hat gesagt…

What I didn't know was how I would get all of what I wanted in just six hours. Also, by having a radio internship in your resume, there is a better chance for you to become a DJ when you apply for a job in any radio station in the nation. In much the same way, two-way radio rental offers businesses and individuals substantial savings in money, time and resources that equipment ownership never will.

my web site ... youtube converter

Anonym hat gesagt…

- Portion with certain human being variety numerator
and denominator, involving 0 and a single (e.

Like a pc when much too many programs are downloaded at the moment the process can shut lower from overuse.
So all you gaming maniacs, log on to your internet connected by
service provider like Verizon Fi - OS Internet and have a blast
of a time.

my web site; http://demarlinotin.webs.com/apps/blog/show/24096256-exploring-major-elements-for-children-
My web site - http://marypteriuj.skyrock.com/3145825798-A-Look-At-Swift-Systems-In-Games.html

Anonym hat gesagt…

Amazing things here. I am very happy to look your article.

Thanks so much and I'm taking a look forward to touch you. Will you please drop me a mail?

Here is my web site :: legit stay at home jobs free

Anonym hat gesagt…

It is appropriate time to make a few plans for the longer term and
it's time to be happy. I have read this publish and if I could I desire to recommend you some interesting issues or tips. Maybe you could write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

Stop by my web site; seo india

Anonym hat gesagt…

"Facebook offers Frontline a great opportunity to reach people worldwide and this social network will continue to help us grow outside of Texas in the coming year. "However, such potential comes hand in hand with the ability to cause great harm, such as in the case of
the wild incitement displayed on the above-mentioned page.
Friends on Facebook seem to follow a trend whereby they generally like
most of their friends likes.

my web site ... facebook likes kaufen

Anonym hat gesagt…

Hmm is anyone else having problems with
the images on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.

Also visit my weblog; Wie Bekomme Ich Einen Kredit Trotz Schufa

Anonym hat gesagt…

Then a splash screen that is not present on the purchased version "nags" for several seconds, and the
background from the desktop is displayed on the laptop.
replica cartier earrings. Wherever you click you are instantly overwhelmed with special offers:
book this, buy that, fly with us, hop on this, reserve that.
99 Mac Mini only ships with 1GB of RAM. These applications are
delivered with a lot more flexibility at a fraction of the cost
compared to desktop applications. This will also open the Backup and Restore Center,
which will warn you that "Windows Backup has not been set up" and "Windows could not find a backup for this computer. This was the time when broadband internet was still in its infancy and uploading the revised pages could be nothing short of tedious with a slow phone line connectivity. I'm the kind who smokes and judges people' Vanda pretends to demonstrate a yoga pose with a cigarette in her hand' 'Whoa, THAT guy's out of shape''. The players have to buy the weapons to use from the available shops and weapon stores. So be it.

Feel free to surf to my blog post Usuario:MathiasPl - Mangatopia

Anonym hat gesagt…

whoah this weblog is magnificent i really like reading your posts.
Keep up the great work! You recognize, lots of individuals are searching around for this information,
you could help them greatly.

My web-site jesse jackson

Anonym hat gesagt…

Hi! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the great work!

Feel free to surf to my weblog - refinance Loans bad Credit

Anonym hat gesagt…

I'll immediately clutch your rss feed as I can not to find your e-mail subscription link or newsletter service. Do you've any?
Please let me know so that I could subscribe. Thanks.

My blog :: similar website

Anonym hat gesagt…

With havin so much content and articles do you ever run into
any problems of plagorism or copyright infringement?
My blog has a lot of exclusive content I've either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any ways to help reduce content from being stolen? I'd truly appreciate it.


Feel free to visit my blog post - Click In This Article

Anonym hat gesagt…

So you are looking to rid your girl of these unwanted stalkers when you are
drawn to Willow Creek's Black Mirror Castle. I've played Nancy Drew for
years and even her saccharine personality is more 3D than Lindsay
or 'Linds') as she calls herself. Spice things up by including these Halloween-themes
recipes:.

Visit my webpage ... international relations

Anonym hat gesagt…

So you are looking to rid your girl of these
unwanted stalkers when you are drawn to Willow Creek's Black Mirror Castle. A murder mystery game is a fun way to pass the time during the twenties theme party. At each house you have the hostess serve something small to eat, and host a small game.

Have a look at my blog ... cd rates

Anonym hat gesagt…

Upon returning to the starting line, the first player must pass the
sugar cube to the next teammate in line and
so on. A murder mystery game is a fun way to pass the time during
the twenties theme party. The game would begin with them
watching the collapse of society and the outbreak of magic
around the world.

Visit my blog: depression

Anonym hat gesagt…

can be included. Other typical tasks were gathering wood, shelter building,
digging, carrying a variety of heavy items, tool construction
and dancing. Ingredients.

Have a look at my web page: paleo diet and diabetes type 1

Anonym hat gesagt…

He will know when he’s done something bad or good.
Citrus juices help in decreasing the chance of
bacteria to remain in your dog. Dog obedience training is
a bit more than trained responses.

Also visit my blog post ... Dog Training collars

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.